reklama

Môj obľúbený most

Možno trošku netradičný pohľad na jeden železničný most v Partizánskom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Od malička som po tomto moste kráčal, podobne ako mnoho iných obyvateľov Malých Uheriec a sídliska Šípok v Partizánskom, smerom k zastávke vlaku, ktorým sa dá dostať do najbližších i vzdialenejších "veľkých" miest, ako sú Prievidza, Topoľčany, Nitra, dokonca Bratislava. Keď som bol ešte dieťa, niekoľkokrát sa mi o tom moste, ale aj o rieke Nitre ktorá tečie pod ním, snívalo. Väčšinou to boli príjemné sny, v rieke sa nachádzalo čosi ako aquapark, bolo tam množstvo šmýkaliek do vody a podobných atrakcií, hoci v reálnom svete by asi ťažko niekomu normálnemu napadlo kúpať sa v tej rieke a ešte k tomu práve na tomto mieste :-). 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V januári tohto roku som si kúpil digitálny foťák, a jedným z prvých objektov, ktoré som ním zatúžil zachytiť bol práve tento most a jeho okolie. Niekedy v máji, keď bol veľmi pekný neskorojarný večer, vystúpil som z vlaku a keďže som mal práve poruke foťák, neodolal som a urobil som niekoľko záberov:

Obrázok blogu

Pohľad z mosta smerom k Malým Uherciam, slnko vytvára zvláštne zafarbenie konštrukcie mosta

Obrázok blogu

Pohľad smerom k Partizánskemu

Obrázok blogu

Krásna vŕba vyrastajúca zpopod mosta

Obrázok blogu

 

Pohľad, ktorý sa môže naskytnúť slimákovi lezúcemu po koľajnici:-)

Obrázok blogu

Keď slimáčik trošku zaostrí do diaľky:-)

Obrázok blogu

Stĺpy konštrukcie

Obrázok blogu

Koľajnice vedúce k Partizánskemu, vpravo je maličká budova zastávky

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Rieka Nitra, vľavo sídlisko Šípok, v diaľke severný výbežok pohoria Tríbeč

Obrázok blogu

Graffity a cestička vedúca z mosta k sídlisku Šípok

Andrej Tomášik

Andrej Tomášik

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Začínajúci fotograf a príležitostný (registrovaný) hráč futbalu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu